Een goede service begint bij een goede bereikbaarheid!
Daarom zijn wij 24 uur per dag bereikbaar en staan wij altijd klaar om de service en onderhoud te bieden die u wenst. Om uw installatie in een optimale conditie te houden is jaarlijks onderhoud cruciaal. Iedere installatie waar wij aan werken wordt opgenomen in ons onderhoudssysteem. Op deze manier wordt er een goede historie opgebouwd van de installatie(s). Tevens wordt hiermee het periodieke onderhoud gepland, zodat alle bij ons opgenomen installaties volgens afgesproken noodzakelijke frequentie worden gecontroleerd en onderhouden.
Heeft u bij ons een onderhoudscontract? Dan verzekeren wij u uiteraard een optimale service in geval van een storing. Wij streven er namelijk naar de kans om zonder verwarming, verkoeling of warm water te zitten zo klein mogelijk te maken! U kunt uw storing melden via ons formulier op de website en wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op.
In geval van nieuw geleverde apparatuur, bieden wij u de keuze uit standaard onderhoud of een All-in garantieplan van één of meerdere jaren! Wanneer u het onderhoud van uw nieuwe installatie door ons laat uitvoeren bent u ervan verzekerd dat wij uw installatie te allen tijde goed en tijdig onderhouden. En u verzekert uzelf van de garantie die het systeem verdient, want zonder onderhoud vervalt de garantie.
Heeft u reeds installaties zoals warmtepompen of ventilatiesystemen, dan nemen wij deze graag op in ons serviceprogramma! Regelmatig onderhoud van uw installatie is zeer belangrijk, omdat hiermee de levensduur van uw systemen wordt verlengd.
Laat u voor een onderhoudscontract op maat volledig adviseren door K2 Warmtepompen BV en vul hier het contactformulier in, wij nemen spoedig contact met u op voor een advies op maat. Of neem direct telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 085 – 077 0050, wij staan u graag persoonlijk te woord.